Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Υπερδυνάμεις

 

Υπερδυνάμεις

Παρακολουθώντας ταινίες, ξέρω ότι είναι πολύ αγαπημένες εκείνες οι οποίες παρουσιάζουν διαφόρων ειδών υπερδυνάμεις σε άτομα. Υπερφυσική δύναμη, ταχύτητα, όραση, ακοή, είναι λίγες από τις συνηθισμένες υπερδυνάμεις που χαρακτηρίζουν έναν ήρωα. Σίγουρα το υπερφυσικό μας γοητεύει και σίγουρα θα βοηθούσαν τέτοιες δυνάμεις την καθημερινότητά μας. Η υπερβολή μιας δύναμης είναι που προκαλεί τον θαυμασμό και την περιέργειά μας για τον ήρωα αυτόν.

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες υπερδυνάμεις οι οποίες δεν παρουσιάζονται με τον ίδιο ενθουσιασμό. Κάποιες δυνάμεις δεν είναι εμφανείς, αλλά είναι ανώτερες σε ποιότητα. Αναγνωρίζω χαρακτηριστικά στην προσωπικότητα των ανθρώπων που φτάνουν και ίσως ξεπερνούν πολλές φορές μια υπερδύναμη στο σωματικό επίπεδο. Οι υπερδυνάμεις μπορεί να υπάρχουν στο φυσικό και σωματικό επίπεδο αλλά μπορεί να υπάρχουν στο ψυχικό και συναισθηματικό επίπεδο ορισμένων ατόμων. Βλέπω ανθρώπους, με αυτές τις ιδιαίτερες υπερδυνάμεις  να ξεπερνούν τα όριά τους, να πετυχαίνουν αυτό που κανείς δεν πίστευε, να φτάνουν εκεί που δεν έχει φτάσει κανείς.

Μερικές από αυτές τις υπερδυνάμεις είναι:

Να ψάχνω για την ομορφιά του κόσμου, να βλέπω το καλό και να προχωρώ προς οτιδήποτε θετικό.

Να μπορώ να βρω την  γαλήνη μέσα μου. Να βρίσκω ηρεμία μέσα στις δυσκολίες, να κατανοώ το παράλογο και να χαλαρώνω τις εντάσεις.

Να χαίρομαι με την χαρά του διπλανού μου, να καμαρώνω κι εγώ για τις επιτυχίες του, να απολαμβάνω κι εγώ την ευτυχία, βλέποντάς την στα μάτια άλλων.

Να δημιουργώ υγιείς ανθρώπινες σχέσεις. Να αφήνω τους ανθρώπους να εκφράζουν τον εαυτό τους, χωρίς να προσπαθώ να τους αλλάξω, χωρίς να τους κρίνω.

Να έχω την θέληση να προσφέρω. Να κάνω καλό, να βοηθώ.

Να έχω γνώση του εαυτού μου. Να βλέπω καθαρά τις δυνάμεις και τις αδυναμίες μου. Να είναι καθαρό το βλέμμα μου μπροστά τον καθρέφτη του εγωισμού και της έπαρσης.

Να ακούω και να ακολουθώ την συνείδησή μου. Να διακρίνω αυτό που προάγει την ειρήνη και την ευημερία των ανθρώπων και να το επιλέγω συνειδητά.

Όλοι κρύβουμε μέσα μας έναν εν δυνάμει υπερήρωα. Ποια υπερδύναμη ξύπνησε μέσα σας, διαβάζοντας αυτές τις γραμμές; Ποια είναι η δική σας υπερδύναμη;

Οι ήρωες, δεν υπάρχουν μόνο στις ταινίες. Οι ήρωες υπάρχουν γύρω μας. Και οι πιο γενναίοι είναι αυτοί που βγαίνουν απ’ τα βάθη της ψυχής μας!

Όπως πάντα έχετε την αγάπη μου.