Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Ιστορίες ζωής

 

Ιστορίες ζωής

Μερικές φορές η έμπνευση δεν έρχεται και νομίζω ότι με έχει εγκαταλείψει. Νομίζω ότι δεν έχω θέματα να γράψω, ότι τα έχω εξαντλήσει… νομίζω! Κάθε μέρα ωστόσο έρχονται σε μένα ιστορίες ανθρώπων που με εμπνέουν. Ο κάθε άνθρωπος γίνεται για μένα ήρωας στο δικό του παραμύθι,  επειδή καθημερινά αντιμετωπίζει τον ίδιο του τον εαυτό και ξεπερνάει τα όριά του. Τα καταπληκτικά επιτεύγματα της ζωής δεν είναι τα τεράστια υλικά δημιουργήματα, αλλά αυτά που υποφέρουμε, αυτά που αντέχουμε και τελικά ξεπερνάμε. Η οδύνη μπορεί να ανοίξει μέσα μας έναν λάκκο ο οποίος μπορεί να μας καταπιεί, μπορεί όμως και να μας κάνει βαθύτερους σε ψυχικό σθένος και αντοχή.

Για κάθε άνθρωπο λοιπόν που βιώνει μια κατάσταση γεμάτη ένταση, που τον προκαλεί και ταράζει τα ήσυχα νερά του, χρειάζεται να γνωρίζει ότι αυτή είναι η ώρα της προσωπικής του εξέλιξης. Μια κατάσταση που μπορεί να ταλαιπωρεί, ταυτόχρονα σπρώχνει σε δράση, γεμίζει συναισθήματα και φωτίζει την αλήθεια.

Ο καθένας από εμάς χρησιμοποιεί διαφορετικό προσωπείο μπροστά σε κάθε κατάσταση ή σε κάθε άτομο. Ωστόσο υπάρχει ένα άτομο στον κόσμο, που όσα προσωπεία και να αλλάξουμε, πάντα μα πάντα θα βλέπει πίσω απ’ αυτά και θα ξέρει την αλήθεια. Το άτομο αυτό είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Όταν μείνουμε λοιπόν μόνοι με τον εαυτό μας και πάρουμε απόσταση από κάθε κατάσταση, όταν βγούμε από το προσωπικό μας δράμα και γίνουμε απλός παρατηρητής, τότε ας ρωτήσουμε τον εαυτό μας : οι σκέψεις μου και οι πράξεις μου από πού προέρχονται; Έρχονται από τον αυθεντικό μου εαυτό ή από τον εαυτό που φοβάται; Με ποιον τρόπο η απόφασή μου εξυπηρετεί τον εαυτό μου και με ποιον τρόπο τους ανθρώπους γύρω μου; Δίνω στον εαυτό μου αγάπη και σεβασμό; Προσφέρω γαλήνη στην ψυχή μου;

Όλοι όσοι γνωρίζω έχουν να μου διηγηθούν μια καταπληκτική ιστορία! Ευχαριστώ όσους μου την εκμυστηρεύτηκαν. Αν μπορώ να βοηθήσω, θα σας έλεγα να κάνετε στον εαυτό σας αυτές τις ερωτήσεις. Στόχος μας είναι να αναζητάμε το καλύτερο δυνατό, να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και την αληθινή του τάση. Οι λύσεις έρχονται πάντα από το βαθύ και αυθεντικό κομμάτι του ανώτερου εαυτού μας. Το κομμάτι αυτό που επικοινωνεί με την θεϊκή πηγή. 

Πάνω απ’ όλα γιορτάστε τις επιτυχίες και τις νίκες. Αναγνωρίστε τις απώλειες και θρηνήστε γι’ αυτές, και επιτρέψτε στην ενέργεια της απογοήτευσης να μετατραπεί σε ενέργεια πίστης και μεταμόρφωσης. Και πάντα να τιμάτε το ταξίδι.

Θα κλείσω με τα θαυμάσια λόγια του Λέο Μπουσκάλια :  Μη σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου ρωτώντας «γιατί αυτός ο κόσμος δεν είναι καλύτερος;» Θα είναι χαμένος χρόνος. Ρώτα «πώς μπορώ να κάνω τον κόσμο καλύτερο;» Σ’ αυτή την  ερώτηση υπάρχει απάντηση.